چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
شهدا

جانشین نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شهیدان آموزگاران مبارزه با استکبار و دشمنان این مملکت هستند گفت: مبارزه با فساد و وابستگان به اجانب،‌یک مکتب است که این مکتب باید همواره مورد دقت و توجه نسل جدید قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی در مراسم  بزرگداشت شهدای ارتش و شهید سهپبد محمد ولی قرنی که در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در قم برگزار شد، گفت: شهید قرنی شهید حفظ یکپارچگی ایران اسلامی است؛ دشمنی که کینه این سردار بزرگ اسلام را در دل داشت، وی را در برابر دیدگان خانواده ‌اش ترور کرد.

وی بیان داشت:شهید قرنی عمر خود را در جهاد در راه خدا گذرانده بود، سالیان سال در زندان‌های ستم‌شاهی در اسارت به سر می‌بردند.

جانشین نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در رژیم ستمشاهی ایشان سربلند کرد و به مبارزه با آن پرداخت.

وی با بیان این که نسل جوان ما چنین موضوعی را با حساسیت حداکثری دنبال کند، گفت: مبارزه با فساد و وابستگان به اجانب،‌یک مکتب است که این مکتب باید همواره مورد دقت و توجه نسل جدید قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی، بقای جامعه را  درگرو  مبارزه با دشمنان نظام دانست و افزود: شهیدان آموزگاران مبارزه با استکبار و دشمنان این مملکت به شمار می‌روند.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی شهید سپهبد قرنی بعد از انقلاب به عنوان رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:‌ایشان در مدتی که از سوی حضرت امام (ره) به این سمت منصوب شدند، خدمات گسترده‌ای ارائه نمود.

جانشین نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این که ایشان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران 43 روز به عنوان رئیس ستاد مشترک ناجا بودند، ‌گفت: شهید قرنی عشق به اسلام و نظام اسلامی و وفاداری به امت اسلامی توانست بحران رخ داده در کشور را در اوایل انقلاب برطرف کند.

انتهای پیام// 15/ 313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha